PostĂłj w Strefie PĹatnego Parkowania przez telefon komĂłrkowy. Od 1 kwietnia zarejestrowaĹo siÄ 500 nowych uĹźytkownikĂłw | |
2010-04-08
|
MoBILET SPP to usĹuga umoĹźliwiajÄ ca rozliczanie faktycznego czasu postoju w strefie za pomocÄ telefonu komĂłrkowego, niezaleĹźnie od parkomatĂłw. UsĹuga ma wiele zalet: umoĹźliwia przedĹuĹźenie postoju w SPP bez koniecznoĹci udania siÄ do parkomatu, np. podczas spotkania, zakupĂłw; nie trzeba szukaÄ gotĂłwki w portfelu, rozmieniaÄ pieniÄdzy oraz to, Ĺźe kierowca pĹaci za faktycznie wykorzystany czas postoju. Kierowcy otrzymujÄ rĂłwnieĹź moĹźliwoĹÄ wyboru sposobu formy rozliczeĹ (polecenie zapĹaty lub przedpĹata/prepaid) oraz kontrolowania transakcji w czasie rzeczywistym. Nowa usĹuga uĹatwi rĂłwnieĹź pracÄ kontrolerĂłw SPP. Kontroler wprowadzi numer rejestracyjny pojazdu do rejestratora danych i natychmiast otrzyma informacjÄ czy kierowca posiada waĹźny, elektroniczny bilet parkingowy.
Kierowcy, ktĂłrzy zechcÄ skorzystaÄ z nowej oferty muszÄ zarejestrowaÄ siÄ na stronie www.mobilet.pl. Po rejestracji na telefon uĹźytkownika zostanie przesĹana darmowa aplikacja z informacjami o taryfach i strukturze opĹat. Kierowca o rozpoczÄciu postoju w SPP informuje po wĹÄ czeniu w telefonie opcji âParkowanieâ, wybiera miasto, czas postoju i podstrefÄ. Po upĹyniÄciu czasu parkowania lub zgĹoszeniu jego zakoĹczenia naliczana jest opĹata za faktycznie wykorzystany czas postoju.
WiÄcej informacji i szczegĂłĹowy opis usĹugi moĹźna uzyskaÄ na stronie www.mobilet.pl lub pod numerem infolinii: 0 801 805 900 (w dni robocze od 8.00 do 16.00) lub w Wydziale Parkowania ZDM,ul. PuĹaskiego 9, gdzie nasi pracownicy sĹuĹźÄ klientom SPP radÄ i pomocÄ .
Serdecznie zapraszamy kierowcĂłw do korzystania z usĹugi.
foto: T. Libich konferencja prasowa w ZDM