|
PostĂłj w Strefie PĹatnego Parkowania przez telefon komĂłrkowy. Od 1 kwietnia zarejestrowaĹo siÄ 500 nowych uĹźytkownikĂłw
|
2010-04-08
|
W dniu 1 kwietnia 2010 roku ZarzÄ
d DrĂłg Miejskich wprowadziĹ nowÄ
usĹugÄ dla klientĂłw Strefy PĹatnego Parkowania. DziÄki niej postĂłj w poznaĹskiej SPP moĹźemy opĹaciÄ przez telefon komĂłrkowy. Wprowadzenie usĹugi byĹo moĹźliwe po nowelizacji w listopadzie 2009 roku uchwaĹy Rady Miasta Poznania. Wprowadzono wĂłwczas zmiany w regulaminie SPP i umoĹźliwiono wprowadzenie opĹat za postĂłj w strefie przez telefon komĂłrkowy. W marcu 2010 roku ZarzÄ
d DrĂłg Miejskich podpisaĹ umowÄ z firmÄ
Projekt & Parking Serwis Polska sp. z o.o. na uruchomienie usĹugi. Od momentu uruchomienia, tj. od 1 kwietnia na stronie operatora zarejestrowaĹo siÄ okoĹo 500 nowych uĹźytkownikĂłw
MoBILET SPP to usĹuga umoĹźliwiajÄ
ca rozliczanie faktycznego czasu postoju w strefie za pomocÄ
telefonu komĂłrkowego, niezaleĹźnie od parkomatĂłw. UsĹuga ma wiele zalet: umoĹźliwia przedĹuĹźenie postoju w SPP bez koniecznoĹci udania siÄ do parkomatu, np. podczas spotkania, zakupĂłw; nie trzeba szukaÄ gotĂłwki w portfelu, rozmieniaÄ pieniÄdzy oraz to, Ĺźe kierowca pĹaci za faktycznie wykorzystany czas postoju. Kierowcy otrzymujÄ
rĂłwnieĹź moĹźliwoĹÄ wyboru sposobu formy rozliczeĹ (polecenie zapĹaty lub przedpĹata/prepaid) oraz kontrolowania transakcji w czasie rzeczywistym. Nowa usĹuga uĹatwi rĂłwnieĹź pracÄ kontrolerĂłw SPP. Kontroler wprowadzi numer rejestracyjny pojazdu do rejestratora danych i natychmiast otrzyma informacjÄ czy kierowca posiada waĹźny, elektroniczny bilet parkingowy.
Kierowcy, ktĂłrzy zechcÄ
skorzystaÄ z nowej oferty muszÄ
zarejestrowaÄ siÄ na stronie
www.mobilet.pl. Po rejestracji na telefon uĹźytkownika zostanie przesĹana darmowa aplikacja z informacjami o taryfach i strukturze opĹat. Kierowca o rozpoczÄciu postoju w SPP informuje po wĹÄ
czeniu w telefonie opcji âParkowanieâ, wybiera miasto, czas postoju i podstrefÄ. Po upĹyniÄciu czasu parkowania lub zgĹoszeniu jego zakoĹczenia naliczana jest opĹata za faktycznie wykorzystany czas postoju.
WiÄcej informacji i szczegĂłĹowy opis usĹugi moĹźna uzyskaÄ na stronie
www.mobilet.pl lub pod numerem infolinii: 0 801 805 900 (w dni robocze od 8.00 do 16.00) lub w Wydziale Parkowania ZDM,ul. PuĹaskiego 9, gdzie nasi pracownicy sĹuĹźÄ
klientom SPP radÄ
i pomocÄ
.
Serdecznie zapraszamy kierowcĂłw do korzystania z usĹugi.
foto: T. Libich konferencja prasowa w ZDM