- System Informacji Miejskiej
- Drogi publiczne w administracji ZDM
- Oświetlenie uliczne
w administracji ZDM - Obiekty inżynierskie dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych - Zieleń przyuliczna
- Ochrona danych osobowych w ZDM
- Współdziałanie z mieszkańcami
- Informacja dla organizatorów imprez na poznańskich ulicach
Komunikat dla klientów SPP na Jeżycach
2014-07-14
Szanowni Klienci, informujemy, że czytniki w parkomatach zainstalowanych w SPP na Jeżycach nie akceptują płatności kartą PEKA. Oznacza to czasowy brak możliwości opłacenia PEKĄ postoju w tej dzielnicy. Nadal można zapłacić za parkowanie bilonem i za pomocą aplikacji mobilnych: MoBilet, mPay, SkyCash lub Pango.Już po pierwszym sygnale od mieszkańców poinformowaliśmy dostawcę parkomatów o problemie. Został on zobowiązany przez Zarząd Transportu Miejskiegio do identyfikacji i podjęcia działań naprawczych. Informujemy, że na pozostałym obszarze SPP nadal można opłacać postój za pomocą kart chipowych ZDM, bilonem w automacie parkingowym lub skorzystać z usług płatności mobilnej: MoBilet, mPay, SkyCash lub Pango.<b>Za zaistniałe niedogodności serdecznie przepraszamy.</b>