|
Komunikat dla klientów SPP na Jeżycach
|
2014-07-14
|
Szanowni Klienci,
informujemy, że czytniki w parkomatach zainstalowanych w SPP na Jeżycach nie akceptują płatności kartą PEKA. Oznacza to czasowy brak możliwości opłacenia PEKĄ postoju w tej dzielnicy. Nadal można zapłacić za parkowanie bilonem i za pomocą aplikacji mobilnych: MoBilet, mPay, SkyCash lub Pango.
Już po pierwszym sygnale od mieszkańców poinformowaliśmy dostawcę parkomatów o problemie. Został on zobowiązany przez Zarząd Transportu Miejskiegio do identyfikacji i podjęcia działań naprawczych.
Informujemy, że na pozostałym obszarze SPP nadal można opłacać postój za pomocą kart chipowych ZDM, bilonem w automacie parkingowym lub skorzystać z usług płatności mobilnej: MoBilet, mPay, SkyCash lub Pango.
Za zaistniałe niedogodności serdecznie przepraszamy.