- System Informacji Miejskiej
- Drogi publiczne w administracji ZDM
- Oświetlenie uliczne
w administracji ZDM - Obiekty inżynierskie dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych - Zieleń przyuliczna
- Ochrona danych osobowych w ZDM
- Współdziałanie z mieszkańcami
- Informacja dla organizatorów imprez na poznańskich ulicach
Jesteś organizatorem imprezy odbywającej się na ulicach Poznania?
Pamiętaj o kilku ważnych kwestiach:• obowiązkiem organizatora imprezy jest właściwe oznakowanie miejsca odbywania się imprezy. Oznakowanie musi być zgodnie z zatwierdzonym przez Miejskiego Inżyniera Ruchu tymczasowym projektem organizacji ruchu;
• znaki tymczasowej organizacji ruchu należy umieszczać w terenie najpóźniej na 7 dni przed datą rozpoczęcia ich obowiązywania. Pod znakami należy umieścić tabliczkę z informacją o dacie obowiązywania znaków;
• znaki muszą być zamontowane w sposób widoczny, tak aby nie wprowadzały użytkowników w błąd. Błędne oznakowanie może narażać kierowców i Miasto Poznań na koszty związane z koniecznością odholowania nieprawidłowo zaparkowanych pojazdów.;
• po zakończeniu imprezy jej organizator jest zobowiązany bezzwłocznie usunąć tymczasowe oznakowanie.