Od dziĹ moĹźna opĹacaÄ postĂłj w Strefie PĹatnego Parkowania przez telefon komĂłrkowy | |
2010-04-01
|
W listopadzie 2009 roku Rada Miasta Poznania dokonaĹa zmian w regulaminie SPP. Znowelizowana uchwaĹa RMP umoĹźliwiĹa wprowadzenia opĹat za postĂłj w SPP przez telefon komĂłrkowy. W marcu 2010 roku ZarzÄ d DrĂłg Miejskich podpisaĹ umowÄ z firmÄ Projekt & Parking Serwis Polska sp. z o.o. na uruchomienie usĹugi polegajÄ cej na dokonywaniu opĹat za postĂłj w SPP przez telefon komĂłrkowy.
Kierowcy, ktĂłrzy zechcÄ skorzystaÄ z nowej oferty muszÄ zarejestrowaÄ siÄ na stronie www.mobilet.pl . Po rejestracji na telefon uĹźytkownika zostanie przesĹana darmowa aplikacja z informacjami o taryfach i strukturze opĹat. Kierowca o rozpoczÄciu postoju w SPP informuje po wĹÄ czeniu w telefonie opcji âParkowanieâ, wybiera miasto, czas postoju i podstrefÄ. Po upĹyniÄciu czasu parkowania lub zgĹoszeniu jego zakoĹczenia naliczana jest opĹata za faktycznie wykorzystany czas postoju.
UsĹuga ma wiele zalet: umoĹźliwia przedĹuĹźenie postoju w SPP bez koniecznoĹci udania siÄ do parkomatu, np. podczas spotkania, zakupĂłw; nie trzeba szukaÄ gotĂłwki w portfelu, rozmieniaÄ pieniÄdzy oraz to, Ĺźe kierowca pĹaci za faktycznie wykorzystany czas postoju.
Kierowcy otrzymujÄ rĂłwnieĹź moĹźliwoĹÄ wyboru sposobu formy rozliczeĹ (polecenie zapĹaty lub przedpĹata/prepaid) oraz kontrolowania transakcji w czasie rzeczywistym.
Nowa usĹuga uĹatwi rĂłwnieĹź pracÄ kontrolerĂłw SPP. Kontroler wprowadzi numer rejestracyjny pojazdu do rejestratora danych i natychmiast otrzyma informacjÄ czy kierowca posiada waĹźny, elektroniczny bilet parkingowy.
WiÄcej informacji i szczegĂłĹowy opis usĹugi moĹźna uzyskaÄ na stronie www.mobilet.pl lub pod numerem infolinii:
0 801 805 900 (w dni robocze od 8:00 do 16:00).
Serdecznie zapraszamy kierowcĂłw do korzystania z usĹugi.
Zobacz więcej: |
» Aktywacja usĹugi |