Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
System Informacji Miejskiej
Drogi publiczne
w administracji ZDM
Oświetlenie uliczne
w administracji ZDM
Program budowy
dróg lokalnych
Obiekty inżynierskie dostosowane
do potrzeb osób
niepełnosprawnych
Zieleń przyuliczna
Współdziałanie
z mieszkańcami
Katalog Nawierzchni Chodników Poznania Etap I- Stare Miasto-Centrum
Utrudnienia w ruchu
projekty drogowe
Inżynieria Ruchu
Zieleń przyuliczna
sowa
ZKD
Ogródki gastronomiczne
Rowerem po Poznaniu
BIP
drukuj
Zapraszamy do złożenia ofert na wykonanie projektów stałej organizacji ruchu
2015-11-05
W związku z planowanymi przez Zarząd Dróg Miejskich pracami polegającymi na wykonaniu projektów stałej organizacji ruchu związanej z wprowadzeniem strefy Tempo 30 na ul. Św. Marcin, Al. Marcinkowskiego i ul. Ratajczaka w Poznaniu zapraszamy do złożenia ofert na realizację zadania. I. Zleceniodawca. Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań. NIP 209-00-01-440 II. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na wprowadzenie zmian w docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, budowa przejścia dla pieszych, zmiana programów sygnalizacji świetlnej ? kosztorys inwestorski zgodnie z obowiązującymi przepisami) na następujących ulicach i skrzyżowaniach w Poznaniu : 1. Ul.Św.Marcin na odcinku od al. Niepodległości do Al. Marcinkowskiego w tym zmianę programów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach: - Św. Marcin z al.Niepodległości - Św. Marcin z ul.Kościuszki 2. Budowa Przejścia dla pieszych z przejazdem dla rowerów przez ul.Św. Marcin po wschodniej stronie ul. Kantaka 3. Al. Marcinkowskiego od ul.Św. Marcin do ul. Podgórnej. 4. Ul. Ratajczaka od ul. 27 Grudnia do ul. Ogrodowej w tym program sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach: - ul. 27 Grudnia z ul. Ratajczaka i 3 Maja - ul. Ratajczaka z ul. Ogrodową i Powstańców Wlkp. 5. Pozostałe sygnalizacje świetlne zostaną wyłączone. Wytyczne dotyczące proponowanych rozwiązań oraz sposób wykonania projektów stałej organizacji ruchu zostały przedstawione w załącznikach (Zarządzenie Dyrektora ZDM stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz załącznik nr 2 w formie plików PDF), które dostępne są w formie załączników do niniejszej informacji. W ramach zadania należy wykonać całą potrzebną dokumentację projektową (projekty stałej organizacji ruchu, projekt drogowy oraz elektryczny w przypadku przebudowy sygnalizacji świetlnej) wraz z koniecznymi uzgodnieniami. III. Termin wykonywania zamówienia. - w ciągu 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy należy przekazać zaopiniowany przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, K.M. Policji w Poznaniu oraz Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu projekt zleceniodawcy (protokół), - w kolejnych 30 dniach kalendarzowych (licząc od dnia zaopiniowania przez w/w jednostki projektu) przekazać do ZDM zatwierdzony projekt organizacji ruchu przez Miejskiego Inżyniera Ruchu, Część budowlaną (przejście dla pieszych przez torowisko na wysokości ul. Kantaka ) należy uzgodnić z zamawiającym, a następnie uzyskać pozwolenie na budowę-całość w terminie 90 dni. Całość należy przekazać zamawiającego wraz z projektem organizacji ruchu. IV. Kary umowne - z tytułu przekroczenia któregokolwiek z w/w terminów, naliczana będzie kara w wysokości 0,5 % wynagrodzenia netto przedmiotowego zlecenia za każdy dzień opóźnienia, - za odstąpienie od umowy naliczona zostanie kara w wysokości 20 % ustalonego wynagrodzenia netto. V. Miejsce i termin składania ofert. Zamkniętą w kopercie ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 Listopada 2015 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zleceniodawcy (kancelaria). Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 1215. Kopertę należy opisać ,,Oferta RI.342.9.2015. Nie otwierać przed dniem 13.11.2015 r. godzina 12.15??. VI.Informacje dodatkowe. 1. Oferent zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie 3 dni od otwarcia oferty, pod rygorem odrzucenia oferty i wyborze kolejnej. 2. Do oferty należy dołączyć licencję wystawioną na oferenta na oprogramowanie typu AutoCAD lub równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Przy wyborze i ocenie ofert, Zleceniodawca kierować się będzie kryterium ceny oferty, które rozpatrywane będzie na podstawie ryczałtowej ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę za całość. 4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zleceniodawca zawiadomi niezwłocznie tylko zwycięskiego oferenta. 5. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zobacz więcej:
» Załącznik nr 1
» Załącznik nr 2
» Św. Marcin al.Niepodległości
» Odpowiedzi na pytania Św. Marcin
© Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, tel.: 616477200, fax.: 618201709, e-mail: zdm@zdm.poznan.pl