|
Komunikat dla posiadaczy kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych
|
2014-07-04
|
Przypominamy, że od 1 lipca 2014 r. weszła w życie nowelizacja ustawy Prawo o ruchu drogowym, zgodnie z którą
karty parkingowe dotychczas wydane osobom niepełnosprawnym tracą ważność 30 listopada br.
Osoby, które zakupiły identyfikator inwalidzki wydawany przez
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu przed zmianą ustawy (na podstawie karty parkingowej osoby niepełnosprawnej), po dniu 30 listopada 2014 mogą korzystać z identyfikatora wyłącznie z nową kartą parkingową osoby niepełnosprawnej.
Klientom, którzy nie otrzymali nowej karty parkingowej osoby niepełnosprawnej, przysługuje prawo zwrotu wykupionego identyfikatora inwalidzkiego ZDM (uchwała nr XXXIV/269/IV/2003 Rady Miasta Poznania
z dnia 2 grudnia 2003 r.).
Informacje dotyczące wymiany karty parkingowej od dnia 1 lipca 2014 roku dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Poznaniu.