Praca w ZDM
2007-08-31
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
poszukuje kandydatĂłw na stanowiska

1/ Naczelnik Wydziału Funduszy Europejskich


Nasze oczekiwania
- wykształcenie wyższe – drogownictwo, budownictwo, inżyniera środowiska, kierunki
ekonomiczne
- preferowane studia podyplomowe lub kursy z zakresu organizacji, zarządzania
i pozyskiwania środków z UE
- znajomość procesu inwestycyjnego
- wiedza merytoryczna z zakresu zarządzania projektem
- doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz umiejętność wystąpień publicznych,
prowadzenia spotkań, prezentacji i negocjacji
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- minimum pięcioletni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach
administracji publicznej lub w służbie zagranicznej
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze źródeł
zewnętrznych (europejskich)

2/ specjalista ds. terenowo - prawnych

- wykształcenie wyższe prawnicze
- znajomość prawa cywilnego i administracyjnego
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami i ustawy o drogach publicznych
- minimum 3 letni staż pracy w podmiotach prowadzących obrót nieruchomościami oraz
w jednostkach administracji samorządowej lub państwowej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera WORD/EXEL
- umiejętność pracy z klientem i w zespole


Oferty zawierające życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenie o niekaralności prosimy składać w Kancelarii Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16 w terminie do dn. 07.09.2007 r.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji(zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych – Dz.U. Nr 133 poz.883).
Zarząd zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.