Komunikat dla posiadaczy kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych
2014-06-26
Informujemy, że od 1 lipca 2014 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy Prawo o ruchu drogowym, zgodnie z którą karty parkingowe dotychczas wydane osobom niepełnosprawnym tracą ważność 30 listopada br. Osoby, które zakupiły identyfikator inwalidzki wydawany przez Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu przed zmianą ustawy (na podstawie karty parkingowej osoby niepełnosprawnej), po dniu 30 listopada 2014 mogą korzystać z identyfikatora wyłącznie z nową kartą parkingową osoby niepełnosprawnej. Klientom, którzy nie otrzymali nowej karty parkingowej osoby niepełnosprawnej, przysługuje prawo zwrotu wykupionego identyfikatora inwalidzkiego ZDM (uchwała nr XXXIV/269/IV/2003 Rady Miasta Poznania z dnia 2 grudnia 2003 r.). Informacje dotyczące wymiany karty parkingowej od dnia 1 lipca 2014 roku dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Poznaniu.